Nabór osób do pracy, w ramach umowy na zastępstwo, na stanowiska urzędnicze w Dziale Świadczeń Rodzinnych
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 29, marzec 2017 10:38
- Super User
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
w JELENIEJ GÓRZE
58-506 JELENIA GÓRA Al. Jana Pawła II 7 TEL (75) 752-39-51
Ogłasza nabór osób do pracy, w ramach umowy na zastępstwo, na stanowiska urzędnicze w Dziale Świadczeń Rodzinnych
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe: preferowane administracja, prawo, ekonomia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość m.in. przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy
o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U. z 2016 r. poz. 195 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobu
i trybu postepowania w sprawach o świadczenie wychowawcze, ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1418 ze zm.), ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U z 2017 r. poz. 489), - umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- doświadczenie w pracy zawodowej w administracji (praca biurowa, przy obsłudze klienta),
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnej analizy dokumentów.
3. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku:
- praca ma charakter biurowy,
- miejsce pracy znajduje się budynku MOPS, al. Jana Pawła II 7,
- wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
4. Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, rejestrowanie i kompletowanie wniosków o przyznanie prawa do świadczeń,
- prowadzenie postępowań administracyjnych,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych,
- prowadzenie polityki finansowo-księgowej przyznanych świadczeń pieniężnych,
- udzielanie informacji na temat zasad przyznawania świadczeń,
- wykonywanie zadań przy użyciu systemów informatycznych obsługujących postepowanie w sprawie ustalania uprawnień do świadczeń,
- prowadzenie ewidencji,
- archiwizacja dokumentacji.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie - (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły, dyplomu itp.), doświadczenie zawodowe - (kserokopie świadectw pracy), kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie o zdolności do pracy ze względu na stan zdrowia,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie o następującej treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam (byłem) skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osobą z niepełnosprawnością,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego pozytywnie zdany egzamin z odbycia służby przygotowawczej – w przypadku gdy kandydat posiada już staż na stanowisku urzędniczym.
Uwaga:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)” oraz własnoręcznym podpisem.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty należy składać bezpośrednio w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, al. Jana Pawła II 7 (I piętro) w terminie do dnia 14.04.2017 r. do godz. 15:30.
6. Informacje dodatkowe:
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Dyrektor MOPS w Jeleniej Górze
Wojciech Łabun